1. Yleistä
Toppila Klubi on Toppila Klubi Oy (Y-Tunnus: 0651820-6). Tarjoamme verkkokaupan käyttöön, joka myy verkkotilauksella tuotteita yksityisille asiakkaille noutoruokana tai vaihtoehtoisesti kotiin kuljetettuna, tämän mahdollisuuden ollessa käytettävissä.
Käyttämällä verkkopalvelua asiakas hyväksyy tässä mainitut toimitusehdot ja käytännöt. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti ja ilmoittamatta tarpeen vaatiessa, joten tutustuthan toimitusehtoihin aina ennen kuin vahvistat tekemäsi tilauksen.
2. Palveluihin kirjautuminen
Asiakas luo henkilökohtaiset tunnukset käyttämällä hallinnoimaansa sähköpostia, puhelinnumeroa sekä omaa henkilökohtaisesti luomaansa salasanaa. Salasana ei ole yrityksellä tiedossa mahdollisessa katoamistapauksessa, ja yritys ei ota vastuuta, mikäli asiakas ei pääse kirjautumaan tililleen yrityksestä riippumattomista syistä.
Asiakkaan rekisteröitymisen yhteydessä ilmoittamia yhteystietoja käytetään vain tilauksen käsittelyyn, tuotteen toimitukseen ja mahdollisen reklamaation yhteydessä.
3. Tilauksen tekeminen
Asiakkaan tekemä tilaus on vastaanotettu vasta, kun hän hyväksyy nämä toimitusehdot, sekä valitsee verkkokaupassa ostoskoriin valitsemansa tuotteet tilatuksi ja välittää näin tiedot tilauksesta, toimitustavasta, sekä maksutavasta verkkosivujen tilausjärjestelmän kautta Toppila Klubin henkilökunnalle, jotka käsittelevät asiakkaan tilauksen / tilaukset ja ilmoittavat verkkopalvelun kautta asiakkaalle tilauksen valmistumis- ja noutoajan tai mahdollisen kotiin kuljetuksen saapuvaksi. Jokainen tilaus yksilöidään tilauksen yhteydessä tulevalla kolminumeroisella koodilla, joka selviää asiakkaalle tilausta tehdessä, sekä myös sähköpostiin saapuvasta tilausvahvistuksesta. Yksilöity tilauksen koodi, sekä lähetetty tilausvahvistus helpottaa asiakkaan ja myyjän välillä tapahtuvaa kaupankäyntiä, sekä toimii tunnuksena tilausta noudettaessa yrityksestä.
Asiakkaan toimesta vahvistetun tilauksen jälkeen tilausta ei voida enää muuttaa tai peruuttaa verkkokaupan kautta. Peruutuksen tai muutoksen tarpeen tullessa on oltava välittömästi yhteydessä puhelimitse suoraan Toppila Klubin henkilökuntaan. Mikäli näin ei toimita, Toppila Klubi ei ota vastuuta asiakkaan itse tekemistä virheellisistä tilauksista verkkokaupan kautta.
Asiakkaan tulee ymmärtää kiireellisenä aikana mahdolliset viivästykset, jolloin Toppila Klubi pyrkii lähettämään asiakkaalle asiasta ruuhkailmoituksen. Toppila Klubi kuittaa tilauksen tulleen käsittelyyn, jonka asiakas lukee kuitatuksi suoraan verkkosivuilta seuraamalla tilauksen kehittymistä. Mikäli asiakas saapuu hakemaan tilausta ennen sovittua ajankohtaa, yritys ei ole vastuussa odottamisesta aiheutuneesta haitasta. Verkkotilaus on toistaiseksi mahdollista vain samalle päivämäärälle ja 30 minuuttia ennen sulkemisaikaa. Tilaus tulee noutaa viisi (5) minuuttia ennen yrityksen sulkemista. Mahdollisesta hakemisen viivästymisestä juuri ennen sulkemisaikaa on ilmoitettava välittömästi puhelimitse suoraan Toppila Klubin henkilökunnalle. Asiakas ei ole oikeutettu korvauksiin omasta syystään aiheutuneesta viivästymisestä tilauksen noudossa yrityksen mennessä kiinni.
Yrityksen mennessä kiinni ennen kuin asiakas on noutanut tuotteen, tulee Toppila Klubin henkilökunnalla olla tietoinen asiakkaan noudon viivästymisestä ja asiasta sovittu puhelimitse asiakkaan toimesta, tämän ilmoittaessa asiasta numeroon 08 342 569. Myös muina aukioloaikoina asiakas huolehtii itse noudon hausta sovittuna aikana ja yrityksen aukioloaikoina. Yritys tekee tilauksen sovittuna aikana ja ei ole vastuussa asiakkaan noudon myöhästymisestä.
Asiakas pystyy seuraamaan toppilaklubi.food4you.fi -verkkosivuilla, milloin ruoka on noudettavissa ja toimii tämän mukaan.
4. Tuotteet ja hinnat
Tuotteet tuotetietoineen ja hintoineen löytyy toppilaklubi.food4you.fi -verkkosivuilta ja ne vastaavat Toppila Klubin normaalia tuotevalikoimaa sekä hintoja. Toppila Klubi voi tarvittaessa muuttaa tai poistaa tuotteita ilman erillistä ilmoitusta, joten tarkistathan huolellisesti ostoskorissasi olevat tuotteet ja hinnat ennen tilauspäätöstä.
5. Toimitustavat- ja kulut
Asiakas valitsee tilausta tehdessään tuotteen mahdollisen toimitustavan. Tuotteet ovat saatavilla verkkokaupasta valitsemalla “Nouto”, jolloin tilaus / tilaukset noudetaan asiakkaalle ilmoitettuna ajankohtana osoitteesta Kapteenintie 24, 90520 Oulu tai vaihtoehtoisesti valitsemalla “Kotiinkuljetus” kuljetuspalvelun ollessa saatavilla yrityksen toimesta asiakkaan käyttöön. Kotiinkuljetuksessa tilaukseen sisällytetään 5 euron suuruinen kuljetusmaksu, joka näkyy tilauksen loppusummassa. Asiakas on velvollinen tarkistamaan tekemänsä tilauksen omatoimisesti ennen tilauksen vahvistamista ja lähettämistä yritykselle. Asiakkaan valitessa toimitustavaksi kotiinkuljetuksen, tulee hänen ilmoittaa yritykselle osoitteensa tai vaihtoehtoisen toimitusosoitteen, sekä puhelinnumeron mahdollisten lisätietojen saamiseksi.
6. Maksaminen
Toppila Klubi -verkkokaupan maksunvälityksen toteuttaa PayTrail Oyj yhteistyössä Suomessa toimivien pankkien kanssa. Verkkokaupassa toimivat pankit näkyvät maksutapaa valittaessa, jolloin asiakas valitsee oman pankkinsa verkkopankin / korttimaksun. Asiakkaan valitessa maksutavaksi “maksan noudon yhteydessä” maksaminen tapahtuu toimipisteessä asiakkaan haluaman maksutavan mukaan käyttäen käteismaksua, pankki- tai luottokorttia, MobilePay, luottokunnan myöntämää lounas-seteliä tai asiakkaan henkilökohtaista täyttä kanta-asiakaskorttia.
7. Tilaus- ja maksuvahvistus
Tilauksen saapuessa onnistuneesti perille, asiakkaalle lähetetään vahvistus sähköpostitse asiakkaan antamaan ja tarkistamaan sähköpostiosoitteeseen, jonka hän on ilmoittanut tunnuksen luodessaan verkkosivuille.
8. Toimitusaika
Toimitusaika riippuu asiakkaan valitsemasta toimitustavasta ja tästä ilmoitetaan asiakkaalle henkilökohtaisesti tilauksen yhteydessä. Mahdolliset ruuhkailmoitukset lähetetään asiakkaalle verkkosivujen kautta, jolloin asiakas saa uuden noutoajan tietoonsa.
9. Reklamaatio
Reklamaatio tehdään joko kirjallisesti, puhelimitse tai asioimalla Toppila Klubissa henkilökohtaisesti. Jokainen reklamaatio käsitellään mahdollisimman nopeasti ja tapauskohtaisesti.
10. Erimielisyydet
Toppila Klubi pyrkii ensisijaisesti selvittämään mahdolliset erimielisyydet asiakkaan kanssa henkilökohtaisesti, joten toivomme yhteydenottoa ensisijassa yritykseen asian sopimiseksi. Jos tästäkään huolimatta yritys ja asiakas eivät saa erimielisyyksiä sovittua osapuolten välisillä neuvotteluilla, voi asiakas ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, jolloin kuluttajalla on otettava yhteys ensin maistraattien kuluttajaneuvontaan.
11. Materiaali
Toppila Klubi verkkosivuilla olevat kuvat ja muu materiaali ovat vain ja ainoastaan Toppila Klubin, sekä Toppila Klubin sopimuksen alaisten yhteistyökumppaneiden käytettävissä.
12. Evästeet
Toppila Klubi käyttää verkkokaupassa evästeitä (ns. cookie-toiminto). Eväste on verkkokaupan käytön yhteydessä käyttäjän selaimeen tallennettava tekstitiedosta. Evästeet mahdollistavat esimerkiksi palvelun käyttäjämäärien seurannan ja tiedon keräämisen siitä, miten ja milloin palvelua käytetään. Toppila Klubi voi myös kerätyn tiedon avulla kehittää Palvelua entistä kiinnostavammaksi ja käyttäjäystävällisemmäksi.
Asiakas voi kytkeä pois evästeiden käytön selaimensa asetuksista. Lisätietoja selainkohtaisista käyttöohjeista saa selaimen valmistajalta. Toppila Klubi suosittelee evästeiden käyttöä parhaan mahdollisen käyttäjäkokemuksen saamiseksi.
13. Yhteystiedot
Mikäli sinulla on verkkokauppaa tai tilauksia koskevia kysymyksiä, ota yhteyttä:
Toppila Klubi
Y-Tunnus: 0651820-6
Kapteenintie 24
90520, Oulu
Sähköposti: Toppilaklubi@gmail.com
Puhelin: 08 342 569